.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای شریعتمداری ! نگذارید مخالفان دولت از کیهان بهره برداری سیاسی کنند
یادداشتی از علی اکبر نقویان – بابل
آقای شریعتمداری ! نگذارید مخالفان دولت از کیهان بهره برداری سیاسی کنند

یادداشتی از علی اکبر نقویان –بابل

جناب آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم کیهان سلام علیکم ؛
متأسفانه تحلیل ها و یادداشت های یکسویه ، اما جهت دار جنابعالی که بعضاً با منافع جناحها ، گروه های سیاسی مخالف دولت نهم پیوند خورده ، باعث نگرانی و یا به نوعی التهاب سیاسی در جامعه شده است که جنابعالی باید نسبت به آنها پاسخگو باشید . لذا توجه به موارد ذیل امری ضروری و اجتناب ناپذیر است . که اگر کارساز باشد !

1- آقای شریعتمداری ! هویت و مشروعیت قلمی جنابعالی معطوف به موسسه کیهان است و این موسسه زیر نظر مقام معظم رهبری است ! لذا هر گونه اقدامی خارج از اصول و آموزه های اخلاقی که بعضا بنظر می رسد که شتابزده و عجولانه است اصل استقلال وجودی آن موسسه را خدشه دار کرده و به نوعی به تضعیف نهادهای فقاهتی که منتسب به مقام معظم رهبری است می انجامد . بنابراین ایجاد التهابات سیاسی درجامعه که در فرمایشات مقام معظم رهبری امری مذموم و نادرست خوانده شده از سوی مدیر آن مؤسسه که جنابعالی باشید برخلاف مشی و سیره معظم له است و باید گفت که اعمال این گونه حرکات بصورت خواسته یا ناخواسته حرکت در مسیر روشن جریان اصولگرایی نیست .
2- آقای شریعتمداری! باید به این اصل اساسی و مهم توجه داشته باشید که کیهان به مثابه سایت الف ، جهان نیوز ، تابناک و سایر جراید و خبرگزاریها مخالف دولت نیست که در اخبار ومواضع آن برمبنای سلایق افراد و گروههای خاص سیاسی باشد . بنابراین اصل استقلال ، مبرا بودن از هر گونه وابستگی سیاسی و حزبی ، امانتداری ، صداقت در گفتار و نوشتار ، آزاد اندیشی بر مبنای آموزه هایی ولایی و عدالت طلبی باید هدف باشد که متأسفانه برخی از یادداشت ها و تحلیل های جنابعالی پیرامون مسائل کشور اصل استقلال وجودی کیهان را خدشه دار نموده و به نوعی به سهل انگاری و تساهل در عهده داری این مسئولیت انجامیده است .
3- جناب آقای شریعتمداری! قرآئن و شواهد حاکی از آن است که بسیاری از یادداشت ها و تحلیل های یکسویه جنابعالی در مسیری خارج از عدالت و انصاف است که بعضاً به عذرخواهی جنابعالی منجر شده ! و این امر برای روزنامه ای مثل کیهان شایسته نیست که اینچنین برای نظام اسلامی هزینه ایجاد نماید .پس چه بهتر در مسیر حقایق و واقعیت ها قرار گیرید و تحت تأثیر غوغاسالاری گروههای سیاسی منعفت طلب و التهابات سیاسی مخالفین دولت که با انگیزه های نفسانی در ماههای پایانی عمر دولت نهم انجام می پذیرد به موضع گیری نپردازید؟ جنابعالی باید اتفاقاً در فضای غبارآلود سیاسی به روشنگری و بیان حقایق و واقعیت ها بپردازید نه اینکه با نفی براهین انّی ولمّی ! حاکمیّت جداگانه ای برای خود در قلمرو سیاسی کشور رقم بزنید و خود را ذوالفنون و یا به عبارتی عقل کُل بپندارید که این امر نه تنها به صلاح نظام اسلامی نیست بلکه به تضعیف یکی از نهادهای فقاهتی می انجامد . واما مطالبی از سوی جنابعالی به شکل غیراخلاقی که صرفا برمبنای لجاجت و عقده گشایی است به آقای کردان نسبت داده شده که به برخی از آنها پاسخ می گوییم:
4- جناب آقای شریعتمداری ! درخصوص موضوع چک های پرداختی در بین نمایندگان با کمال تاسف بدون هیچ منطق و اسناد روشنی جنابعالی به تحریف خبری دست زدید که به نوعی به کلاهبرداری خبری نزدیک است و انگشت اتهام را به سوی آقای کردان نشانه رفته اید ؟ گرچند با تکبر و نخوت غرض ورزهای شخصی و منافع جناحی خود را به حساب اسناد آشکار می گذارید ؟ معلوم نیست این اطلاعات روشن جنابعالی از کجاست؟ به نظر جنابعالی این گونه اتهام زنی نسبت به آقای کردان با کدام معیار عقلی و اخلاقی سازگار است که بدون هیچ ادله و منطقی راضی می شوید آبروی یک مومن به آسانی بر باد رود ؟ آقای شریعتمداری ! تخریب و تضعیف افراد بدون هیچ سند و مدرک ( آقای کردان ) در ماجرای چک های پنج میلیونی آیا دفاع از منافع ملی است یا سیاه نمایی بر علیه نظام و مسئولان کشور ؟ اندکی انصاف و مردانگی به خرج دهید ؟ تسویه حساب های سیاسی مخالفان دولت نهم و زیاده خواهیهای عناصر فرصت طلب را که اخیرا در یادداشتهای جنابعالی نیز نمود پیدا کرده بحساب قانونمداری خود نپندارید و این قانون شکنی آشکار را در زمره وظیفه قانونی کیهان برنشمارید ؟ صادقانه پذیرا باشید که جنابعالی هم در این ماجرا بازی خورده اید و بی جهت صرفاً برای خشنودی امثالی توکلّی و برخی دیگر از مخالفان دولت نهم برای جبران مافات گذشته به آقای کردان هم اتهام زده اید ؟ که انشاء ا... ماجور باشید ؟!؟!
5- جناب آقای شریعتمداری ! در ماجرای کرسنت! جنابعالی بدون هیچ پشتوانه و ادلة عقلی و منطقی به آقای کردان اتهام زدید ؟ البته مثل تحلیلهای گذشته تان بعداً در مقام عذرخواهی و جبران برآمدید ؟ چگونه است که آقای احمدی نژاد اعلام می کند که کردان در ماجرای کرسنت به منافع ملی کشور خدمت کرده و مانع از تضییع حقوق و منافع ملی شده ولی جنابعالی همچنان در این افشاگری تخیلی بسر می برید؟ لطفاً به این قهرمان سازی کاذب از خود پایان دهید ؟ رمز گشایی منفی چیزی جز غبارآلود کردن فضای سیاسی کشور نیست؟ بعد از پاسخ کوبنده و محکم آقای کردان و حمایت قاطع ریاست محترم جمهور از ایشان در ماجرای کرسنت جای بسی تأسف است که جنابعالی با هیاهو و هوچیگری بی حاصل پاسخ دوّم کیهان را مطرح می کنی ؟ البته چون پروژه اول جنابعالی بلافاصله بعد از اخذ رای اعتماد آقای کردان از مجلس شورای اسلامی محقق نشد وبا پاسخ دفتر مقام معظم رهبری پیرامون یاداشت ( دوباره رای گیری کنید) مواجه شد ویا بعباراتی ناکام ماند مجددا بعد از چند روز جنابعالی به منظور جبران شرمندگی ان فضاسازی کاذب یادداشتی را به غلط در خصوص ماجرای کرسنت وتخریب آقای کردان نگاشتید که معلوم گردید اطلاعات ان یادداشت کاملا ناصیح و نادرست بوده است . که البته این توطئه خزنده هم به لطف الهی خنثی گردید ومنجر به عذرخواهی جنابعالی شد .
6- خدمات و عملکرد 30 ساله آقای کردان در مناصب و مدیریت های اجرایی کشور گواهی بر دلبستگی ایشان به نظام اسلامی و آرمانهای امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است ، که باید گفت این تجارب گرانسنگ در پرتو ایمان خالصانه ، مشی مردمی و رفتار اصولگرایانه حاصل شده است . موضوع خدمت دوماهه ایشان وزارت کشور که در یادداشت جنابعالی بصورت تحقیر آمیزآمده است باید گفت برخی از مخالفان دولت نهم هم این روزها از ان سخن به میان می اورند که باید در یک فرصت مناسب به این همزاد پنداری سیاسی پاسخ گفت .
7ـ جناب آقای شریعتمداری ! راستی از کی آقایان توکلی ، نادران ، زاکانی از اصلی ترین نمایندگان طرفدار دولت به زعم جنابعالی شناخته شده اند که بر استیضاح آقای کردان پافشاری دارند ؟ آیا به نظر نمی آید جنابعالی در مسیر حمایت از دولت اصولگرا دچار تزلزل و آدرسهای غلط شده اید ؟ و عملاً در پروسة انتخاباتی آقایان (مخالفین دولت قرار گرفته اید ؟) راستی کردان ذخیره شب انتخابات اصلاح طلبان است یا جنابعالی با تراوشات فوق العاده ذهنی کیهان را در مسیر اهداف سودجویانه و فرصت طلبانه مخالفان دولت نهم در تخریب وزیر کشور برای پروژه بزرگ انتخابات قرار داده اید ؟ آیا این اقدام جنابعالی بر حیثیت و اعتبار موسسه کیهان خدشه وارد نمی کند ؟ و موجبات نفی استقلال آن نمی شوید ؟ بنابراین لازم است آقای شریعتمداری نگذارند که روزنامه کیهان مورد بهرهبرداری سیاسی مخالفان دولت قرار گیرد؟ و برنامه ریزان انتخاباتی از هم اکنون از آن به عنوان ابزاری برای پیشبرد اهداف و مقاصد سودجویانه خود استفاده کنند ؟ آگاهان و تحلیلگران سیاسی نقش کردان را در مناسبات اصولگرایی بیشتر از جنابعالی می دانند و بر این اعتقاد هستند که کردان چه نقش محوری بزرگی را در جبهه اصولگرایی ایفا کرد .
ایکاش آقای شریعتمداری عکس العملی اندک نسبت به نامه عذرخواهی آقای توکلی از حسین موسویان نشان می داد تا معلوم گردد چه کسی در مناسبات اصولگرایی ثابت قدم و استوار است و یا به عبارتی ذخیره انتخاباتی اصلاح طلبان گردیده است ؟ قطع این مرحله بی همرهی خضر مکن ظلمات است بترس از خطر گمراهی.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.